Voice2Blossom

Training

Online trainingen

🪜 Wil jij je studenten/cursisten beter kunnen helpen door te leren werken met het autonome zenuwstelsel?
🎭 Wil jij je jezelf of  je cursisten beter kunnen begeleiden met hun performance (angst)?
🍀 Wil je beter voor jezelf leren zorgen als zangdocent of koordirigent, zodat je niet ‘leegloopt’?
Dan is deze webinarserie zeker wat voor jou!

In 3 sessies leer je de basisbeginselen van de polyvagaal theorie (theorie van veiligheid), gaan we deze samen ervaren en kun je er na afloop direct mee aan de slag in je coachpraktijk, zangstudio of koorrepetitie.

Data: 26-9, 3-10 en 10-10 2024 van 19.30-20:45 uur
Locatie: online via ZOOM
Taal: Nederlands
Investering: € 66,00

“The course was enlightening and I had no idea what the impact of the Polyvagal theory was on the voice. It’s going to vital to have this in mind when I’m working with clients.”
Mel, singing teacher UK

“Polyvagal theory was absolutely new for me before I attended Franka’s course. I loved that she asked us reflective questions and got us to think about certain situations in our professional lives and how polyvagal theory can help us day to day. Brilliant. Singing teachers have to be so incredibly diverse and staying calm is an absolute must for longevity. Thank you Franka!” 
Hannah, classical singer and singing teacher, Germany

“I am already using the course within my teaching practice to great success, especially when talking to students about assessment, audition and performance nerves and pressure. The biggest thing I will take home is the 80/20 relationship of brain and body through the nervous system. I’m going to adjust my approach and take this in to account a lot more. Thank you for providing this course and congratulations on it. It was informative, supportive and in English, I don’t know how you did it! Amazing!”   
Ashley Turner, composer & singing coach, UK

🗣 Wil jij je eigen stem beter kunnen inzetten als coachingsinstrument?
🚦 Wil jij de autonome staten van je coachee beter leren herkennen aan de hand van de stem?
🎶 Wil jij leren eenvoudige stem interventies te gebruiken in je werk als coach, trainer of therapeut?
Dan is deze webinarserie zeker wat voor jou!

In deze 2 delige interactieve webinarserie, gaan we aan de slag met jouw stem als coach. De training is een combi van kennisoverdracht (polyvagaal theorie en stem) en ervaringsgerichte oefeningen en geschikt voor coaches, begeleiders, docenten en trainers. En daarna direct toepasbaar in je eigen werk of coachpraktijk.

Data: worden binnenkort bekend gemaakt
Locatie: online via ZOOM
Taal: Nederlands
Investering: € 66,00

“Franka weet waarover ze het heeft. Met oefeningen liet ze ons ervaren wat je kunt doen met je stem en hoe je dat kunt inzetten bij begeleiding. Leerzaam en heel leuk. Bij de oefeningen gaat zoom op mute, dus je kunt ongegeneerd je stem verkennen.” Aanrader!” 
Francy, coach & voice dialogue facilitator 

“Franka neemt je op haar ontwapenende en open manier mee in de materie, waarbij zij een goed onderbouwde en gepassioneerde vakvrouw blijkt te zijn. De warming up en stemoefeningen waren zinvol en maakten theorie voelbaar. De schrijfopdrachten gaven persoonlijke inzichten, met daarbij algemene tips.” 
Sinje, zangeres en zangdocent

Live Trainingen

Regelmatig geef ik interactieve lezingen of trainingen aan onderwijsinstellingen en bedrijven die gaan over een (combinatie van) één van de volgende thema’s:
Stem, Polyvagaaltheorie, Stress op de werkvloer, Veiligheid, Veerkracht, Podiumangst, Spreekangst, Plek durven nemen, Co-regulatie, Zingen

Het is mijn grote wens om een training zo waardevol mogelijk te laten zijn. Daarom werk ik altijd op maat voor de opdrachtgever en de beoogde doelgroep.
Thema’s aan elkaar knopen met als verbindende element de stem, is mijn specialiteit!
Zo liet ik onlangs een groep technische docenten samen nadenken over stressregulatie en liet ze samen zingen!
Ook gaf ik bijvoorbeeld een workshop over polyvagaal theorie aan zangdocenten.

Chat openen
1
Wat kan ik voor je doen?
Welkom bij Voice2Blossom.
Wat kan ik voor je doen?